ANKIETA OCENY WYKŁADÓW DLA UCZESTNIKÓW WARSZTATÓW
Imię i Nazwisko (wymagane)
Adres email (wymagane)
Uwagi
Wojtek Olszak:Klasyczna produkcjawe współczesnych realiach. b/d12345
Marek Walaszek - MusicToolz:Bettermaker Story. b/d12345
Grzegorz Piwkowski - Mastering:Stare i nowe problemy. b/d12345
Marek Walaszek:Mix i mastering Never Fade Avay Remix -Cyberpunk2077 - case study. b/d12345
Michał Kupicz:João - Tanto Soco - miks, case study. b/d12345
Piotr Madziar:Prawie wszystko o mikrofonach. b/d12345
Grzegorz Fotek, Tomasz Trzebiatowski, Aplauz Audio:Cz. I. Neumann, Cz. II. Alcons, Cz. III. SennheiserCz. I. Czy firma Neumann rewolucjonizuje rynek monitorów studyjnych - Automatic Monitor Alignment.Cz. II. Czy technologia przetworników wstęgowych Alcons ProRibbon rewolucjonizuje rynek systemów nagłośnieniowych.Cz. III. Wszystko co warto wiedzieć o systemach bezprzewodowych dziś i jutro: na przykładach rozwiązań firmy Sennheiser 9000, 6000, 5000, Evolution G4, EW-D, SpeechLine, AVX, XSW b/d12345
Piotr Madziar:Nagrania operowe w czasach pandemii,wyzwania realizacyjne. b/d12345
Jerzy Kubiak - Audio Plus:Lisa - case study. b/d12345
Michał Grymuza:Od pomysłu do piosenki. Jaka jest rolaproducenta muzycznego? b/d12345
Szymon Sieńko - Audiotech:Systemy dźwieku przestrzennego w reżyserkachstudiów nagrań. b/d12345
dr Tomasz Kaczmarek:Hałas a regulacje prawne. b/d12345
dr Tomasz Kaczmarek:Pomiary parametrów akustycznych wnętrz. b/d12345
Jakub Bondek:Wszystko co chcielibyście wiedziećo decybelach ale boicie się zapytać. b/d12345
dr Jan Felcyn:Wpływ parametrów fizycznychna percepcję barwy dźwięku. b/d12345
YAMAHA - prezentacja konsolet serii RIVAGE. b/d12345
Anna Pastusiak, Maciej Buszkiewicz:Badania audiometryczne, iluzje dźwiękowe, testy psychoakustyczne. b/d12345
dr inż. Magdalena Piotrowska - Hear CandyMastering:Możliwości i wyzwania w domenachanalogowej i cyfowej. b/d12345
dr inż. Magdalena Piotrowska - Hear CandyMastering:Mastering wokalu?Nie - wokal w masteringu. b/d12345
Kamil Sajewicz - Stereotyp Studio:Specyfika postprodukcji dźwięku wprogramach telewizyjnych. b/d12345
Marcin "Mały" Górny:Nagrania, edycja i strojenie wokali. b/d12345
Marcin "Mały" Górny:Edycja i mix żywych instrumentów. b/d12345
Piotr Madziar:Stereofonia i dźwiękprzestrzenny w nagraniach. b/d12345
Michał Niezbecki - Soundtrade:Czy sztuczna inteligencja może zastąpić realizatora dźwięku? Nowe technologie w mikserach audio na przykładzie konsolety Midas Heritage-D HD96-24 b/d12345
Maciej Szewczyk - Soundtrade:Interaktywne strojenie systemów nagłośnieniowych. b/d12345
Dawid Niemiec:Czy można ukraść głos?Fonoskopia: akustyka w kryminalistyce. b/d12345
Krzysztof Kowalewski, Michał Mika - Audiotech:Technologia DANTE dla broadcastu i nagrań. b/d12345
prof. UAM Jędrzej Kociński:Akustyka pomieszczeń:Czy mierzymy to samo co słyszymy? b/d12345
prof. UAM Jędrzej Kociński:Psychoakustyka, dźwięk cyfrowy:Jak słyszymy ciszę między próbkami? b/d12345
Paweł Zachanowicz - Yamaha:Legendarne urządzenia analogowe i ich cyfrowewersje w konsoletach serii Yamaha RIVAGE. b/d12345
Maciej Błachnio - Yamaha:AFC Image - Immersive Sound System by Yamaha. b/d12345
Paweł Danikiewicz - Polsound:Cyfrowe mikrofony bezprzewodowe - Czasna zmiany! b/d12345
Spotkanie grupy AUDIOMUZOFANS b/d12345
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego
Start typing and press Enter to search